Sprzedaż E-Booka Z zyskIEM 75 420 zł

Współpraca z ekspertką w dziedzinie zdrowego stylu życia.


Celem współpracy było pozyskanie obserwujących z docelowej grupy, która później miała zakupić e-book ze zdrowymi przepisami. W związku z tym, że grupa docelowa Kasi to głównie osoby zainteresowane zdrowym stylem życia i dobrym samopoczuciem, skupiliśmy się na jej profilu Instagram.


Analiza rynku


Naszym pierwszym zadaniem była analiza konkurencji wraz z weryfikacją profilów związanych ze zdrowym odżywianiem. Wykonaliśmy analizę rodzaju treści, zdjęć, filmów i opisów, które generują najwięcej interakcji z obserwatorami. Zidentyfikowaliśmy trendy w branży zdrowego stylu życia na Instagramie, aby wyróżnić unikalne wartości oferowane przez e-booka w porównaniu z konkurencją. Na podstawie analizy stworzyliśmy strategię działania i podjęliśmy pierwsze kroki.


Do dzieła!


W pierwszym miesiącu kampanii skupiliśmy się na zwiększeniu zasięgu profilu. Działaliśmy poprzez aktywną obecność na innych profilach, w których zainteresowani mogą szukać inspiracji i porad dotyczących zdrowia. W ten sposób udało nam się dotrzeć do większej ilości osób zainteresowanych zdrowym stylem życia.


W kolejnym miesiącu zajęliśmy się publikowaniem wartościowych treści edukacyjnych, które przyciągnęły nowych obserwujących. Przepisy na zdrowe dania, filmiki z poradami kulinarnymi oraz informacje o korzyściach zdrowotnych różnych produktów spożywczych, okazały się strzałem w dziesiątkę. Analiza trendów z branży zdrowego stylu życia na Instagramie pozwoliła nam ustalić konkretne potrzeby naszej grupy docelowej. Dzięki temu udało nam się stworzyć strategię treści, która przyciągnęła uwagę potencjalnych klientów.


Organizacja konkursów z nagrodami, była kolejnym kluczowym działaniem, które zwiększyło zaangażowanie odbiorców. Dzięki temu, Kasia zyskała większą popularność i jej profil stał się bardziej atrakcyjny dla potencjalnych obserwujących.


W trzecim, ostatnim miesiącu kampanii skupiliśmy się zaś na konwersji, czyli przekształceniu obserwujących w klientów. Analiza danych pozwoliła nam stworzyć spersonalizowane oferty sprzedażowe, które zachęcały do zakupu e-booka. Dzięki działaniom w poprzednich dwóch miesiącach, udało nam się już w pierwszym dniu sprzedaży wygenerować zysk pozwalający pokryć całkowity koszt produkcji e-booka.


Jak nam poszło?


Współpraca z Kasią trwała trzy miesiące. Dzięki naszym działaniom zwiększyliśmy zasięg jej profilu i pozyskaliśmy nowych obserwujących z grupy docelowej oraz przekonaliśmy klientów do zakupu e-booka. Obecnie zajmujemy się prowadzeniem wszystkich profili social media Kasi i cieszymy się owocną współpracą.

Wyniki:

+ 0 %
Liczba obserwujących
+ 0 %
Zasięg profilu
+ 0 %
Zaangażowane konta
+ 0
Zysk ze sprzedaży e-booka